Административни услуги

Смарт Баланс предлага голям набор от административни услуги. Някои от тях са следните.

 

Регистрация на Вашата компания

-Подготвяне на документи за регистрация на дружество. За повече информация за регистрация на компания – моля, кликнете тук.

-Регистрация или дерегистрация по ЗДДС.

-Регистрация на самоосигуряващи се лица в НАП.

-Регистрация в Инспекцията по Труда.

-Регистрация на търговски обекти в съответната община.

-Изготвяне на Intrastat и VIES декларации и подаването им в НАП.

 

Попълване, подаване и получване на документи от НАП, НОИ, СО, БНБ, Търговски Регистър

-Актуално състояние на дружеството.

-Удостоверение за наличие или липса на данъчни задължения.

-Удостоверение за местно лице.

-Издаване на служебен номер на чуждестранно лице.

-Деклариране на получени заеми пред БНБ.

 

Виртуален офис

-Предоставяне на административен адрес за комуникация с НАП и всички останали институции.

-On-line банкиране (само изготвяне на платежни нареждания). Ние не оперираме/банкираме с капиталите на своите клиенти, нито имаме достъп до тях.

-Приемане на обаждания и обработка на пощата.

Свържете се с нас

Позвънете ни или попълнете формата долу и ние ще се свържем с Вас. Стремим се да отговаряме на всички запитвания до 24 часа в работни дни.